2Pac - Outlaw Lyrics

Artist: 2Pac Lyrics
Popularity : 80 users have visited this page.
Album: Track 15 on Me Against the World
Rate: Outlaw gets avg. rating 6 out of 10 based on 6 ratings. Rate the song now!!!

[Tupac]

That's right nigga you gotta get your papers
up in this motherfucker
I ain't mad at ya at all


[Tupac]


hey yo, what tha fuck you wanna be when you grow up Ra Ra


[Rah Rah]


Nigga, is you stupid, I wanna be a motherfuckin outlaw


[Tupac]


that's right nigga, hahaha, house'n these ho's, you feel me?


[Tupac]


you gotta do that shit, keepen it real nigga or what ?


[Rah Rah]


keepin' it real!


[Tupac]


How old are you nigga?


[Rah Rah]


i'm 11


[Tupac]


cause all I see is
Murder murder
my mind state
preoccupied with homicide
tryin to survive through this trial and rape
dead bodies at block parties
those unlucky bastards
gunfire now they require maybe closed casket
who can you blame ?
it's insane what we did do
witness an evil that these men do
bitches see it too
infact they be the reasons niggas get to bleedin
but i'll fucken fire when I leave'em
I shoulda seen'em
hostile ho's catch elbows and grows disposed of
and snitches get dealt with, with no love
body bags of adversaries that I had to bury
I broke tha law and their jaw
all in tha same flurry
but never worry
they'll remember me through history
causen motherfuckers to bleed
they'll label me an



Chorus
Outlaw, Outlaw, Outlaw
they came into sin
Outlaw, Outlaw, Outlaw
Dear God, I wonder can you save me?

Before I close my eyes
I fantasize i'm livin well
and I awaken
realizen i'm just in prison in hell
just as well
cause in my cell i'm keeping pictures of these bastards
excersisein'
visualizing'
everyone inside a casket
picture me blasted
surrounded by niggas in masks
sent with tha task
to harass and murder my ass
will I last ?
Heaven or Hell ?
Freedom or Jail ?
shit's hard who can you tell ?
and if we fail ?
high speeds
and tie weed on tha freeway
when will they learn to take it easy ?
driveby's
and niggas die
murder without a motive by making motherfuckers fry
got me runnin' from these coward ass crooked ass cops
helicopters tryin ta hover over niggas till we drops
Got no time for tha courts
my only thought is open fire
hit tha district attorney
but, fuck that bitch, cause she's a lie
now it's time to expire
I see tha judge
spray tha bitch
'motherfuckers is crooked !' is what I scream
and hit tha fence
I cominse to get wicked
spitten rounds as tha plot thickens
never missen
an early grave is my only mission
If I die
never worry, bury me beside my four-five
may God forgive me, I was high
and label me an



Chorus
Outlaw, Outlaw, Outlaw
they came into sin
Outlaw, Outlaw, Outlaw
Dear God, I wonder, could ya save me ?

Society lied to me
I ain't never gonna try ta be
my mob will be doin roberies
and stickups on these wannabe's
I witnessed niggas lose they chest
for ordinary reasons niggas bodies put ta rest
so I just..
swallow my becks and holla 'fuck'em'
and if i'm next
just leta nigga step with somethin'
I ain't fearin nothen
young and thugin
prepared for bustin if that's my destiny
ready for whatever
see you niggas can't get tha best of me
(hold me down)
definately no need for askin
(now he mad)
top speed
(smokin weed)
Blasted (biotch)
cause when I bust'em they gonna shiver
tha killers cry
soldiers got bodies floaten in tha river
what is they sayin ?
talken about prayin'
they need to stop
that ain't gonna help
these niggas sprayin up my block
tryin ta take my wealth



Chorus
Outlaw, Outlaw, Outlaw
They came into sin
Outlaw, Outlaw, Outlaw
Dear God, I wonder could ya save me ?
Outlaw, Outlaw
They came into sin
Outlaw, Outlaw, Outlaw
Dear God, I wonder could ya save me ?

[Tupac]


fuck tha judge, I gotta gruge
punk police, niggas run tha streets
it ain't nothen but muuuuzik
shits changed
1995 tha games has changed
motherfuckers is actin real strange
the rules is all rearranged
you got babies lyin' dead in tha streets
these punk police is crooked as me
but all I see
is mothafuckers actin' less than G's
stop bein a playa-hater
be an inovator nigga
fuck that shit
don't be no entertainer and a stranger
be a real mothafucker
keep it real
pack that steel
cause you know these streets is real deal
mothafuckers wanna see me in my casket
jelous, mothafucken bastards
i'll never die
thug niggas multiply
cause after me is Thug Life baby
then tha young thugs
then tha youngest thug of all my nigga Ra Ra


If you believe the lyrics are not correct you can Submit Corrections to us

Lyrics007 gets licensed to display lyrics and pay the lyrics writers through LyricFind. The most of song titles are calibrated according to wikipedia