BURNS ROBERT - THERE WAS A LAD LYRICS
Artist: Burns Robert Lyrics
Popularity: 8 users have visited this page this week.
There was a lad was born in Kyle,
But whatna day o'whatna style,
I doubt it's hardly worth the while
To be sae nice wi'Robin.
Robin was a rovin' Boy,
Rantin'rovin', rantin' rovin';
Robin was a rovin'Boy,
Our monarch's hindmost year but ane
Was five-and-twenty days begun,
'Twas then a blast o'Janwar'Win'
Blew hansel in on Robin.
The Gossip keekit in his loof,
Quo'scho wha lives will see the proof,
This waly boy will be nae coof,
I think we'll ca'him Robin.
He'll hae misfortunes great and sma',
But ay a heart aboon them a';
He'll be a credit till us a',
We'll a'be proud o'Robin.
But sure as three times three mak nine,
I see by ilka score and line,
This chap will dearly like our kin',
So leeze me on thee, Robin.
"Guid faith," quo'scho, "I doubt you Stir,
Ye gar the lasses lie aspar;
But twenty fauts ye may hae waur-
So blessins on thee, Robin."
Tune[Dainty Davie (140)
If you believe the lyrics are not correct you can Submit Corrections to us
Rate the song now!!!
Add a comment and share what Burns Robert There Was A Lad Lyrics means to you with your friends:
- The Weeknd - Kiss Land Lyrics
- Jessie J - Wild Lyrics
- Eva Cassidy - Songbird Lyrics
- The Beatles - Can't Buy Me Love Lyrics
- Lionel Richie - Stuck On You Lyrics
- Goo Goo Dolls - Slide Lyrics
- Skid Row - 18 And Life Lyrics
- Offspring - Pretty Fly (For A White Guy) Lyrics
- Billy Joel - Uptown Girl Lyrics
- Backstreet Boys - Drowning Lyrics
- Fountains Of Wayne - Stacy's Mom Lyrics