BURNS ROBERT - WERE GEYLY YET LYRICS
Artist: Burns Robert Lyrics
Popularity: 9 users have visited this page this week.
We're geyly yet, we're geyly yet,
We're no' very fu' but we're geyly yet!
So sit ye doon and tipple a while,
We're no' very fu' but we're geyly yet.
So up wi'it, up wi' it Aylie O
Up wi'it, up wi' it Aylie O.
Up wi' it Aylie, up wi'it Aylie
And we'll a' get roarin' fu'.
There were three lads and they were clad
There were three lasses and them they had,
Three trees in the orchard are new sprung,
For we's got gear enough we's but young.
Rin Jock Tamson, ye maun rin;
Gin ye never ran in your life !
There's a man wi' his hand in your neal pock,
And anither in bed wi' your wife !
Then Jock Tamson he did rin,
And he ran wi' muckle speed,
But before he'd got the half o' his length
The loon had done his deed.
From the Scone Ceilidh Spng Book
If you believe the lyrics are not correct you can Submit Corrections to us
Rate the song now!!!
Add a comment and share what Burns Robert Were Geyly Yet Lyrics means to you with your friends:
- The Weeknd - Kiss Land Lyrics
- Jessie J - Wild Lyrics
- Eva Cassidy - Songbird Lyrics
- The Beatles - Can't Buy Me Love Lyrics
- Lionel Richie - Stuck On You Lyrics
- Goo Goo Dolls - Slide Lyrics
- Skid Row - 18 And Life Lyrics
- Offspring - Pretty Fly (For A White Guy) Lyrics
- Billy Joel - Uptown Girl Lyrics
- Backstreet Boys - Drowning Lyrics
- Fountains Of Wayne - Stacy's Mom Lyrics