BURNS ROBERT - YE BANKS AND BRAES LYRICS
Artist: Burns Robert Lyrics
Popularity: 435 users have visited this page this week.
Ye banks and braes o' bonnie Doon
How can ye bloom sae fresh and fair?
How can ye chaunt, ye little birds,
And I sae weary, fu' o' care.
Ye'll break my heart, ye warbling birds
That wanton through the flowery thorn,
Ye mind me o' departed joys,
Departed, never to return.
Oft hae I roved by bonnie Doon
To see the rose and woodbine twine,
And ilka bird sang o' its love,
And fondly sae did I o' mine.
Wi' lightsome heart I pu'd a rose
Fu' sweet upon its thorny tree
But my fause lover stole my rose,
And Ah! he left the thorn wi' me.
@love @river @Scots
If you believe the lyrics are not correct you can Submit Corrections to us
Ye Banks And Braes gets avg. rating 10 out of 10 based on 1 ratings. Rate the song now!!!
Add a comment and share what Burns Robert Ye Banks And Braes Lyrics means to you with your friends:
- The Weeknd - Kiss Land Lyrics
- Jessie J - Wild Lyrics
- Eva Cassidy - Songbird Lyrics
- The Beatles - Can't Buy Me Love Lyrics
- Lionel Richie - Stuck On You Lyrics
- Goo Goo Dolls - Slide Lyrics
- Skid Row - 18 And Life Lyrics
- Offspring - Pretty Fly (For A White Guy) Lyrics
- Billy Joel - Uptown Girl Lyrics
- Backstreet Boys - Drowning Lyrics
- Fountains Of Wayne - Stacy's Mom Lyrics