Outro

Busta Rhymes

credits


publisher: ©Warner/Chappell Music, Inc., Universal Music Publishing Group
writers: Dwayne Carter, Will Hodge, Bernard Freeman, Nasir Jones, Moshe Levi Ben-David, Trevor Smith, Aaron Dontez Yates, Andre Benjamin
album: Track 22 in album Anarchy
release date: 2000-6-20
popularity : 3 users have visited this page.
genres: Hip Hop
length: 0:46

Album Information

label: Elektra
country(area): United States
format: CD
barcode: 075596251723
script: Latin

Cover Art

Busta Rhymes Anarchy cover art

Lyrics

sponsored links

It's likely your browser's cookies are disabled. You'll need to turn cookies on. We can only display part of these lyrics to any suspicious robots due to licensing restrictions.

Yeah When I step in the spot, ************s say "who that?"
Live from the state where they chop it and screw that
************s need to get off the ****, man
Get out my mix man, just go' get you stuck
No tricks, man, those is for kids
Drank, and the twenty ounce froze in the fridge
I'm sittin' on the fours that clack
We gettin' to the money like it's Goldman Sachs

Reppin' QB till the death of him
Track record goes back to "The Essence",
I'm nasty like gas from a fat man, attested,
But I'm like a gastric bypass,
Since sixteen I ain't grow a day old yet my brain grow,
Tats on my body like an art exhibit,
Was once a Bacardi sipper, now it's Chandon,
Guns in compartments hidden,
Blessings, bowed down, respected,
Pow pow, with my shooters are Techs,
Let's get one thing straight that my crown ain't for testin' testin'
I'm a king in this thing, don't be dumb
*****s can't **** with the style I use
Calm now, was a wylin' dude, studied cowards that made power moves
You can say that's how I move
There go my ***** Wayne, let them *****s hate

Poverty and desperation made me everything I be
Call the judges, call the coppers, we takin' over Gotham
Blood gang, five! It's that Blood gang, five,
I run this town, I ain't gon' lie,
They actin' like they ain't gon' die
Flatbush to Bed-do-or-die,
Poverty and heroine, it's no place for a juvenile
Cash Money is the company and Weezy the boss!
They say I'm underrated, but un-compete-with-able
Anything said other than that should be silenced, unspeakable!
They ask is what I do ever gonna stop, this **** will never end
"There he goes again!"
Now let me dominate it, ***** run
And make it complicated like a ***** constipated with a gun
And bake 'em and take 'em to another place
Everything and be creating a s-s-s-situation when I'm done (Damn!)
And I done killed more cats than curiosity, snitch!
What the **** you *****s still hangin' around here for,
OK, now enough of that, see now I'm out the door
With Tha Carter IV

Video

Track Listing


CD 1
  • 1 Intro: The Current State of Anarchy
  • 2 Salute da Gods!!
  • 3 Enjoy da Ride
  • 4 We Put It Down for Y’all
  • 5 Bladow!!
  • 6 Street Shit
  • 7 Live It Up
  • 8 Fire
  • 9 All Night
  • 10 Show Me What You Got
  • 11 Get Out!!
  • 12 The Heist
  • 13 A Trip Out of Town
  • 14 How Much We Grew
  • 15 Here We Go Again
  • 16 We Comin’ Through
  • 17 C’mon All My Niggaz
  • 18 Make Noise
  • 19 Ready for War
  • 20 Why We Die
  • 21 Anarchy
  • 22 Outro