Ryde Away

Eve

credits


publisher: ©Universal Music Publishing Group
writers: Eve Jeffers, Robert Jr. Mcferrin
album: Track 14 in album Eve-Olution
release date: 2002-8-22
popularity : 22 users have visited this page.
genres: Hip Hop
styles: RnB/Swing
length: 3:46

Album Information

label: Interscope Records
country(area): United Kingdom
format: CD
barcode: 606949347222
script: Latin

Cover Art

Eve Eve-Olution cover art

Lyrics

sponsored links

It's likely your browser's cookies are disabled. You'll need to turn cookies on. We can only display part of these lyrics to any suspicious robots due to licensing restrictions.

Gonna get in the car
Drive so far
Put my foot on the gas

To be real this game ain't all it seem to y'all
And I know my journeys long just a life learned lesson
Thankful for my single mother, strong how she raised me
But my dream's strong, hear this song I'm not complainin'
Just the realisation, livin' in this world of dreamin'
Want a marriage and some babies, do ya'll hear me in ya ears?
Question everyday, "How much longer will we last?"
No heart, no soul got sight but yo, the man blind

Drive away
No one's gonna find me
Accelerate
No one's gonna find me
Love, hate, pain, all the same
Gone 'coz he loved her, gone 'coz she hated him
It's like we don't have no meanin', what we breathin' for?
Damn! Enough to make you crawl up in a shell

Drugs and disease never growin' to be old
Can't trust the air I breathe, I'm prayin' for my health
Can't escape it so I'm makin' songs, let it flow
Can't escape it so I'm makin' songs, let it flow
Gonna get in the car
Drive so far
Put my foot on the gas
Drive so far

Wish I could take away the pain with music
What's it gonna take for all o' us to stand up, put a stop to this?
Live and breathe together
Everybody talk **** but never get together
****, I ain't tryin' to preach I ain't even teachin'
Wanna get away but where I'm supposed to go?
I said I wanna get away but where I'm supposed to go?
So I'm makin' songs let it flow

Video

Track Listing


CD 1
  • 1 Intro
  • 2 What
  • 3 Gangsta Lovin'
  • 4 Irresistable Chick
  • 5 Party in the Rain
  • 6 Argument (skit)
  • 7 Let This Go
  • 8 Hey Y'all
  • 9 Figure You Out
  • 10 Stop Hatin' (skit)
  • 11 Satisfaction
  • 12 Neckbones
  • 13 Double R What
  • 14 Ryde Away
  • 15 As I Grow
  • 16 Eve-Olution
  • 17 Let Me Blow Ya Mind
  • 18 U, Me & She