G-Unit - Poppin Them Thangs Lyrics

Artist: G-Unit Lyrics
Popularity : 189 users have visited this page.
Rate : Rate the song now!!!

[Chorus: x2 50 Cent]
Every hood we go through
All the gangstas around know my whole crew (***** what)
We hold it down like we supposed to
***** you can front if you want, we be poppin' them thangs

[50 Cent]
After the VMA's my baby momma cuss my *** out.
I kicked her *** we back friends like Puffy and Steve Stout
Cut the grass around my clique so I could see these sneaks
You see back in the hood it's 'cause I see they fake
I preach a sermon about the paper like I'm creflo dollar
I'll pop you punk *****s like I pop my collar
I'm confused, I like Megan, Monica, and Mya.
Missy's freaky and Brandy's shy, uh
Now take a look at how my lifestyle changed up.
I'm on now, god damn it I done came up.
Now you could find me with the finest hoes.
Choosin' which whip to drive by what match my clothes.
I got a fetish for the stones, heavy on the ice man
If I ain't gotta pistol on me, sure I gotta knife man
Get outta line and I'm lightin' your *** up.
Semi-automatic spray, I'll tighten your *** up (What)

[Chorus: x2]

[Lloyd Banks]
Slow down little *****
Don't exceed your speed
Cause I will put G's on they fitted like the Negro league
I got connects so I don't need no weed
I've been in LA for a year now
So I don't see no seeds
After I'm done you clappin' the crew
Hell yeah, I **** fans
Guess what your favorite rapper does too
In a minute I'ma have the Jew to makin' my rims spin
My crew run wild at the Jamaica's at Kingston
Nothin' but bling bling in ya face boy
That's why my knicks shine like one of them shirts Puffy and Mase wore
I done find a nympho as soon as I pop a bra
She had my balls head first just like a soccer star
You can only stand next to the man if you proper
Y'all take care of birds like a animal doctor
Been out and I'm buzzin' *****s just slept on me
So I'm out for revenge like one of bin laden's cousins

[Chorus: x2]

[Young Buck]
Read the paper, look at the news
We one the front page
Yeah we in the Bahamas with AK's on the stage
The ice and the Jacob watch make a broke ***** take somethin'
So I gotta keep the four fifth with no safety button
G-Unit getting' money
I know some artists is starvin'
But play the game like they rich to me this **** funny
I know you see me comin'
'cause on the front of the Maybach
It say payback for those who hated on me
I hate when *****s claim they bangin' a gang
You ain't no crip like snoop
You ain't no blood like game
See I've been having beef
I have my own bullet proof vest
Most of my enemies dead I got about two left
Until my last breath I'm sendin' *****s bullet holes
Innocent bystanders get hit tryin' to be heroes
You know how we roll
Every where that we go
It's fo' fos', calicos, and desert eagles (yeah)

[Chorus: x2]


If you believe the lyrics are not correct you can Submit Corrections to us

Lyrics007 gets licensed to display lyrics and pay the lyrics writers through LyricFind. The most of song titles are calibrated according to wikipedia