7 Sixes

Hieroglyphics

credits


publisher: ©Universal Music Publishing Group
writers: Adam Ryan Carter, Damani Thompson, Damian Siguenza, Jonathan Owens, Opio Lindsey, Pallo Peacock, Tajai Massey, Teren Delvon Jones
album: Track 16 in album Full Circle
release date: 2003-10-7
popularity : 18 users have visited this page.
genres: Hip Hop
styles: Conscious
length: 4:49
producer: Domino
vocal: Casual, Pep Love, Tajai, Opio, A‐Plus, Domino, Phesto and Del the Funky Homosapien
composer: Teren Delvon Jones, Damian Siguenza, Adam Carter, Opio Lindsey, Damani Thompson, Tajai Massey, Paulo Peacock, Jon Owens

Album Information

label: Hieroglyphics Imperium
country(area): United States
format: CD
barcode: 655323010924
script: Latin

Cover Art

Hieroglyphics Full Circle cover art

Lyrics

sponsored links

It's likely your browser's cookies are disabled. You'll need to turn cookies on. We can only display part of these lyrics to any suspicious robots due to licensing restrictions.

[Domino]
Gimme 6 lines...6 lines...that's all I need
[Pep Love]
I write in the light of day and in the night for pay, *****!
You duck and hide when Pep Love touch a mic
If you ain't got that dough
I roll backwood trees with that emerald green
Watchin ladies with them pretty eyes and straight teeth
Like that's my car!
I'ma go up to my house in the hills after I burn one
But give me all my money or your gonna be facin capital punishment
My style is extortion

[Tajai]
Ballin' 3-D
Not for one bar on one record
I'll turn a threat into a confession
Make you forget what you was once reppin'
Mad high hatter
Choke the life out 'it
Prop it up proper so you guys'll idolize it
The masterminds is ahead of whatever the times is!
[Casual]
All your raps is make believe
Get up on the action...you gettin no reaction
Lean back one foot up
My turn to burn good up
'Kill 'em Softly' like Lauren
My flow's adequately hydrated
It's live ain't it!
Luxury, I'm living luckily!
[Opio]
They shootin blanks
Surviving the mind numbing propaganda
Handcuffed and ambushed, struck by the lightning bolt (oh ****!)
Make excellent cadavers of your fascist regime
Why I'm ****in' up your summer jam like the son of sam
Dressed in black with a skull on chest
That's spittin flow...unpredictable
The **** gets bullseye

Velcome all vulnerable vocalists
Virtually, no verse'll be vinnin ova me...they vapor
Parental advisory
Vindictive with voodoo
Vanglorious vide vorld of volcanic violence
Veracious, vivacious
Void your vibration
Get's met with visciousness
This is no kiss under the mistletoe
Crucifix for (mental?) cliques
Now it's time for vertigo

Yeah...yeah
The con artist
Get serious...grown from expeirence, and our ****
My fare for the hair raising
Perfectly scripted like Scorcese's 'Raging Bull'
Paid in full
Exhume verb and further with no sherm (?) on the burner
Wave your checkered flags, I'm world class in the derby

Yeah...every day A respresent
They ain't never met...nobody like me
In the 80's, I was spoken ice
Type of ***** that get ya scolded politely
That's why no one would fight me
And it still ain't puttin' my hash man outta business
Full Circle on you *****z...don't forget the *****es!
[Domino]
y'all did that!
It's cool...we out!

Video

Track Listing


CD 1
  • 1 Prelude
  • 2 Fantasy Island
  • 3 Powers That Be
  • 4 Make Your Move
  • 5 Shift Shape
  • 6 Classic
  • 7 Chicago
  • 8 Heatish
  • 9 Halo
  • 10 Love Flowin
  • 11 100,000 Indi
  • 12 Let It Roll
  • 13 Maggie May (R.I.P. Faith)
  • 14 Jingle Jangle
  • 15 Full Circle
  • 16 7 Sixes