Nate Dogg - Aint No Fun Lyrics

Artist: Nate Dogg Lyrics
Popularity : 109 users have visited this page.
Rate: Aint No Fun gets avg. rating 1 out of 10 based on 1 ratings. Rate the song now!!!

Intro:

You're back now at the jack-off hour this is DJ, Eazy Dick
On W-Balls, right now, somethin new, by Snoop Doggy Dogg
And this one goes out to the ladies, from all the guys
A big bow wow wow, cuz we gonna make it a little mystery
here tonight, this is DJ Eazy Dick, on the station that
slaps you across your fat ass, with a fat dick

Verse One: Nate Dogg

When I met you last night baby
Before you opened up your gap
I had respect for ya lady
But now I take it all back
Cause you gave me all your pussy
And ya even licked my balls
Leave your number on the cabinet
And I promise baby, I'll give ya a call
Next time I'm feelin kinda horny
You can come on over, and I'll break you off
And if you can't fuck, that day, baby
Just lay back, and open your mouth
Cause I have never
met a girl
That I love
in the whole wide world

Verse Two: Kurupt

Well, if Kurupt gave a fuck about a bitch I'd always be broke
I'd never have no motherfuckin indo to smoke
I gets loced and looney, bitch you can't Do Me
Do we like BBD, you hoochie groupie?
I have no love for hoes
That's somethin I learned in the pound
so how the fuck am I supposed
to pay this hoe, just to lay this hoe
I know the pussy's mines, I'ma fuck a couple more times
And then I'm through with it, there's nothing else to do with it
Pass it to the homie, now you hit it
Cause she ain't nuthin but a bitch to me
And y'all know, that bitches ain't shit to me
i gives a fuck, why don't y'all pay attention
Approach it with a different proposition, I'm Kurupt
Hoe you'll never be my only one, trick ass beeeitch!
-acapo


If you believe the lyrics are not correct you can Submit Corrections to us

Lyrics007 gets licensed to display lyrics and pay the lyrics writers through LyricFind. The most of song titles are calibrated according to wikipedia