Nicki Minaj - Stupid Hoe Lyrics

Writer(s) : MARAJ, ONIKA TANYA / DUNHAM, TINA S.
Artist: Nicki Minaj Lyrics
Popularity : 99 users have visited this page.
Album: Track 19 on Pink Friday: Roman Reloaded
Rate: Stupid Hoe gets avg. rating 5.2 out of 10 based on 6 ratings. Rate the song now!!!

I get it cracking like a bad back
***** talkin she the queen when she looking like a lab rat
I’m Angelina, you Jennifer come on ***** you see where Brad at?

Ice my wrist-es then I piss on *****es
You could suck my diznick, if you take these jizzes
You don’t like them disses, give my *** some kisses
Yeah they know what this is, give *****es the business

Cause I pull up and I’m stuntin but I ain't a stuntman
Yes I’m rockin Jordans but I ain't a jumpman
*****es play the back cuz they know I’m the frontman
Put me on a dollar cause I’m who they trust in
Ayo SB, what the ****’s good?
We ship platinum, them *****es is shippin wood
Them nappy headed hoes, but my kitchen good
I wish I wish I wish I wish a ***** would

You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, yeah you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, yeah you a you a stupid hoe

Look Bubbles, go back to ya habitat
MJ gone and I ain't havin that
How you gonna be the stunt double to the ***** monkey??
Top of that I’m in the Phantom lookin hella chonky

Ice my wrist-es then I piss on *****es
You could suck my diznick, if you take these jizzes
You don’t like them disses, give my *** some kisses
Yeah they know what this is, give *****es the business

'Cause I pull up in the Porsche but it ain't de Rossi
Pretty *****es only could get in my posse
Yes my name is Roman, last name is Zolanski
But no relation to Roman Polanski
Hey, yo Baby Bop, **** you and your EP
Who’s gassing this ho? BP?
Hmm.. thinks 1, 2, 3, do the Nicki Minaj blink
'Cause these hoes so busted, hoes is so crusty
These *****es is my sons and I don't want custody
Hoes so busted, hoes is so crusty these *****es is my sons and I don't want custody

You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, yeah you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, you a you a stupid hoe
You a stupid hoe, yeah you a you a stupid hoe

If you cute, then your crew can roll
If you sexy, eat my cucka roll
Put ya cape on, you a super hoe
Twenty twelve, I’m at the super bowl
Stupid hoes is my enemy, stupid hoes is so wack
Stupid ho shoulda befriended me then she coulda prolly came back
Stupid hoes is my enemy, stupid hoes is so wack
Stupid ho shoulda befriended me then she could've probably came back
You a stupid ho, you a stupid ho, you a stupid ho
And I ain't hit that note but **** a stupid ho, **** you stupid hoe
I said **** a stupid ho and **** a stupid hoe
I said **** a stupid ho and **** a stupid hoe
I said **** a stupid ho and **** a stupid hoe
I am the female Weezy


If you believe the lyrics are not correct you can Submit Corrections to us
Lyrics © Universal Music Publishing Group
Lyrics007 gets licensed to display lyrics and pay the lyrics writers through LyricFind. The most of song titles are calibrated according to wikipedia