O.A.R. - That Was a Crazy Game of Poker Lyrics

Artist: O.A.R. Lyrics
Popularity : 28 users have visited this page.
Album: Track 2 on The Wanderer
Rate: That Was A Crazy Game Of Poker gets avg. rating 4.9 out of 10 based on 7 ratings. Rate the song now!!!

Ohh myyyy
20 throw down in my fist of rage
and the man to my left has folded down
well johnny doubled up with a royal flush
i had three jacks and a pair of nines
my mind is turning - just two shots more
there's not much left to play
well then dude walks in, black hat on top, what a mop
i'm lucky wasn't a county cop cause i'm just runnin out of time

Who's up for game two
what to do
my wallet's gettin thin
and i just lost my watch last night
well i gotta problem
just one answer
gotta throw it all down
and kiss that shit goodbye
Yeah!

That was a crazy game of poker
(That was a crazy game of poker)
I lost it all
(I lost it all)
but someday i'll be back again
And I, never to fold.
never to fall

Who's up for game three
i can barely see the bourbon drowning next to me
And i just lost it all
well there's a man sittin next to me
Red with smiling eyes
its funny
i don't have no money tonight
yeaaaaaaaahhhhhhh

That was a crazy game of poker
(That was a crazy game of poker)
I lost it all
(I lost it all)
but someday i'll be back again
And I, never to fold.
(never to fold)

Bop bop bop...
I say now skittleedat dat,
Well how bout that?
I'm coming out the front never coming out the back

Well I walked into the bar yesterday
Cause I had something to do, something to say
And Johnny walked in right behind me and I didn't turn around
Til I heard the sound of his feet falling on the ground
I looked over my shoulder and I saw a clown
And I said what'cha doin' in the bar tonight.

So I said Johnny whatcha doing tonight?
He looked at me with a face full of fright
And I said, how bout a revolution?
And he said right.
I say of, you all say a
I say revolution, and you all say jah
I say of, you all say a
I say revolution, and you all say jah jah jah
Jehovah!

And I said, what'cha looking at?
He hit me across the face with a bat
I grabbed my .45 and I said let's get out and go
So he opened the door and said do what you're here for
I said I'm wandering round the road 44
And I said I been walking for about a thousand years.

And my feet are growing tired
My eyes a little wired
Don't know what to do unless I retire
And he just said let's play some crazy poker

So I said Johnny whatcha doing tonight?
He looked at me with a face full of fright
And I said, how bout a revolution?
And he said right.

I said that, was the craziest game of poker that I ever saw
I said that, was the craziest game of poker that I ever saw
But I'm not gonna quit and I'm not gonna stop
Don't give a shit cause I got the drop
Johnny just got two eyes just like mine
And I'm feeling kinda funky, kinda fine

And I drank a bottle of whiskey, 'fore I came
Came to the bar to see what's the same
I saw my man named Johnny sittin' across the table from me

And to my left was a man, he had no gin
he Didn't even think about starting to sin
The man to my right wasn't feeling very nice
He looked kinda mad and I felt bad
Beacuse I took his money last night it's kinda funny
But now I'm just struggling--
I need a honey-bunny.
I don't know what to say anymore
So I'm just gonna go out, the front door

So I said Johnny whatcha doing tonight?
He looked at me with a face full of fright
And I said, how bout a revolution?
And he said right.
I say of, you all say a
I say revolution, and you all say jah
I say of, you all say a
I say revolution, and you all say jah
I say of, you all say a
I say revolution, and you all say jah
I say of, you all say a
I say revolution, and you all say jah


If you believe the lyrics are not correct you can Submit Corrections to us

Lyrics007 gets licensed to display lyrics and pay the lyrics writers through LyricFind. The most of song titles are calibrated according to wikipedia