Richie Spice Grooving My Girl Lyrics

Artist: Richie Spice
Popularity : 1 users have visited this page.
Album: Track 11 on Universal

sponsored links
Oohh gurrll, oh Lord low mi fi do my wuk fi har, oh baby

Girl I love you and iii wont be shyyy. To tell you this my girl right iinnn your eye
How much I love you and I tell no liiee. If I don't get your love I think I'm gonna crryyy.

Chorus
I'm gonna keep you moving my girl, grooving my girrll
Oohho ooohho yeh cause I can see the angle innn ur eyess
Mooving my girl, grooving my girrll oohho oohho I can see your love line shiinne sooo briigght.

Love is a gamble, but it's a game I wanna playy with yoouu
Aahhh yeh eehha ehha. I know it's a gamble but I know I wont loose myy love foorr you
Nooo oohhh I would take you by your hand and make you understand dat all I know is all nah guh leave you lone

Chorus
Grooving my girrll, moving my girl
Oohho ooohho cause I can see the angle innn ur eyess
Grooving my girrll, moving my girl eehha ehha oohho I can see your love line shiinne sooo briigght.

Ohh yeah ohh yeah eehha ehha
Oh girrll oh girrl ooh yeaah oohhh yeaah.

I can see the angle in your eyes
Girl your love line shine soo bright
I don't get your love I think I'm gonna cry oh me on my
Hmmmhmmmm

Chorus
Moving my girl, grooving my girrll
Ehhha ehha I can see the angle innn ur eyess
Grooving my girrll, moving my girl ooohh oohh
I can see your love line shiinne sooo briigght.

Ohh yyeaah oohhh yeah
Oh my girllll oh loovee

Girl I love you and iii wont be shyyy. To tell you this my girl right iinnn your eye
How much I love you and I tell no liiee. If I don't get your love I think I'm gonna crryyy.

I'm gonna keep you moving my girl, grooving my girrll
Oohho ooohho yeh cause I can see the angle innn ur eyess
Mooving my girl, grooving my girrll oohho oohho I can see your love line shiinne sooo briigght.

Hhmmm hmmm ohh Loordd
The hottest lyrics from Richie Spice