Police Skit Lyrics

Sean Paul


album: No. 7 track in album Dutty Rock
release date: 2002-11-12
popularity : 3 users have visited this page.
length: 1:57

Cover Art


sponsored links
[intro]

(Galleria)
theres a time when we all chose

(Dorinda)
to either quit

(Aqua)
or follow through

(Galleria)
to just lose faith

(Aqua)
or trust you heart, to somehow lead you through the dark

(Galleria)
we're not the only one

(Dorinda)
whos dreamin'

(Chanel)
who needs help to carry on

(All)
we might get lonely, but we're not alone

[chorus]

(All)
cuz we are sisters, we stand together
we make up one big family though we don't look the same
our spots are different, different colors
we make each other stronger that ain't ever gonna change

(All)
we're cheetah girls, cheetah sisters

(Aqua)
gotta do what we gotta do
got the brains, got the power, and we speak the truth

(Chanel)
we're goin' everywhere all around the world
so you bes respect the cheetah girls

(Dorinda)
dancin' singing from our birth
Workin' hard for what we deserve

(Chanel)
tryin' not to break the rules
cause mama didn't raise no fool

[voice change]

it may seem we're only dreamin'

(Galleria)
and we need help to carry on

(Aqua)
it's good to know we're not alone

[Chorus]

(All)
cuz we are sisters, we stand together
we make up one big family though we don't look the same
our spots are different, different colors
we make each other stronger that ain't ever gonna change

(Galleria)
believe it mister

(Chanel)
we're cheetah girls, cheetah sisters

(Dorinda)
someones always there behind

(Chanel)
to catch us if we fall

[chorus]

cuz we are sisters, we stand together
we make up one big family though we don't look the same
our spots are different, different colors
we make each other stronger that ain't ever gonna change

(Galleria)
believe it mister
we're cheetah girls, cheetah sisters

Track Listing

  • 1 Dutty Rock Intro
  • 2 Shout (Street Respect)
  • 3 Gimme the Light
  • 4 Like Glue
  • 5 Get Busy
  • 6 Top of the Game (feat. Rahzel)
  • 7 Police Skit
  • 8 Ganja Breed (feat. Chico)
  • 9 Concrete
  • 10 I'm Still in Love With You (feat. Sasha)
  • 11 International Affair (feat. Debbie Nova)
  • 12 Can You Do the Work (feat. Ce'Cile)
  • 13 Punkie
  • 14 My Name
  • 15 Jukin' Punny
  • 16 Uptown Haters Skit
  • 17 Gimme the Light (Pass the Dro-Voisier remix) (feat. Busta Rhymes)
  • 18 Bubble (feat. Farenheit)
  • 19 Shake That Thing
  • 20 Esa Loca (feat. Tony Touch & R.O.B.B.)
  • 21 It's On
  • 22 Punkie (espaƱol)