Zucchero - Overdose (d'amore) Lyrics

Artist: Zucchero Lyrics
Popularity : 32 users have visited this page.
Album: Track 11 on Zucchero
Rate: Overdose (D'amore) gets avg. rating 5.2 out of 10 based on 5 ratings. Rate the song now!!!



Ho bisogno d'amore "perdio" xchè se no stò male Ho bisogno d'amore "perdio" x tutto quanto il giorno c'è bisogno d'amore sai zio da tutto quanto il mondo di un'Overdose d'amore di un'Overdose anche x me di un'Overdose si d'amore di un'Overdose anche x te Ho bisogno d'amore "perdio" di una donna, di un uomo e di un cane e dell'amore di Dio c'è bisogno d'amore sai zio da tutto quanto il mondo di un'Overdose d'amore di un'Overdose anche x me di un'Overdose si d'amore di un'Overdose anche x te Vieni a me così come sei e nel nome dell'amore come una luce che dal buio sale, sale, sale. Ho bisogno d'amore "perdio" xché se no va male c'è bisogno d'amore sai zio x tutto quanto il giorno di un'Overdose d'amore di un'Overdose anche x me di un'Overdose si d'amore di un'Overdose anche x te Vieni a me così come sei e nel nome dell'amore come una voce che dal cuore, sale, sale, sale Ho bisogno d'amore "perdio".
di un'Overdose d'amore di un'Overdose anche x me di un'Overdose si d'amore di un'Overdose anche x te di un'Overdose d'amore di un'Overdose anche x me di un'Overdose si d'amore di un'Overdose anche x te Ho bisogno d'amore "perdio".


If you believe the lyrics are not correct you can Submit Corrections to us

Lyrics007 gets licensed to display lyrics and pay the lyrics writers through LyricFind. The most of song titles are calibrated according to wikipedia