Lord Willin’ Album

Artist(s): Clipse

Cover Art

Clipse Lord Willin’ Cover Art

Tracklist

Intro

length: 2:16

Playas we ain't the same, I'm into 'caine and guns
Show par with the fishes, make the face lift numb
Out in Panama in that amazing sun, I'm amazing, son
You n****s wonder where my grace is from
I speak with corrupted tongue
Recognized the underworld since I was young
Back in '84 when I saw Crocket & Tubbs as the law
These eyes got big when they televised that raw
My mama should've seen it comin'
Me runnin' up and down the stairs too quick
Hummin' Miami Vice theme music
Called the 'roin made me colder
I see the villains' impact, now that I'm older
Ignorant fool, views ignorant, too
Got a lot of money, keep militant tools
Wasn't present the session they handed out the rules
So I grab a tape and related to life's cruels
The meaning?
Pusha T's more than the semen
Not just a rap name, more so like a damn shame
Nothing's changed, just the crimes is less heinous
The three of us know, yet the shooter remains nameless
And I don't even watch my back
I was raw before rap, and I ain't lost my past
S*** could get hairy, I could lose my-self in a flash
N****s'll think I'm Jim Carrey how I off that "Mask"

I even went by the book at first
Until I realized 9 to 5 wouldn't quench my thirst, so I
Start my mission, leave my residence
Mama knew that I child like me had better sense
But something had to give, that's real I had to live
I chefed that soft white and pumped from her crib
Scouts honor started with my grandmama
Who distributed yay she had flown in from the Bahamas
Partner, please, I grinds, I hustle with ease
Can damn near eyeball any weight in my sleep
I don't entertain hate surrounding the street
If I was you, I'd be trynna get down with me
But no, see these n****s know too much
Meanwhile I rock jewels that look like my diamonds blush
Cats act as if rap fell in my lap
I've suffered heartbreak many times back to back
And still feel belittled sittin' here spittin' riddles
Amongst clown a** rappers who tend to give me the giggles
Let 'em take it however they wanna take it
I'm the reason your favorite MC's no longer your favorite
Hey, I one of the greats, I can't lie
I mean great to the point I'm concerned I might die
Make no mistake, Malice is who you tune to
It's all in the name, trust, I will wound you

Young Boy

length: 4:26
I'm a tell you what I'm talking bout
When I was a young boy
My mama always told me don't take no ****
************ hit you then you better hit him back
So when I hit the ***** it go blame
And ***** outta line

Back when I was 'bout big wheels and race tracks
Pop push the tornado and rode to eight tracks
Never stood a chance, exposed from way back
Lying to the baby, saying it's Ajax

I was about four, when I walked passed that door
That should have been closed where I first witnessed the raw
See in my household it was quite unique
Playing' hide and seek you might find a key

Car blames accidents so late branded my mental
Hal's my role model in that Lincoln Continental
Bought all my friends icees, it was about six
And when he pull off I was like "See told you we was rich"

How I turned out let it be no surprise
When they speak of cousin Ricky it brings tears to their eyes, see
My family got a history of hustlers
Lil' brother, big brother, mother to grandmother, it's tradition

I'm a tell you what I'm talking bout
When I was a young boy
My mama always told me don't take no ****
************ hit you then you better hit him back
So when I hit the ***** it go blame
And ***** outta line, I said, "************'s outta line"

My momma didn't see it coming, my daddy was there
What's my excuse? Cartoons were the root
Started with Yosemite Sam
With the gun in palm of each hand

What couldn't I demand see
Thirteen, studied the gansta's lean
Lil' grim no smile, lotta cash meanwhile
Daddy had the Chrystler fifth avey

Hustlers on the block cars were aerodynamic
With ghetto paint jobs, mango M 3's
On seventeen inch BB's, riding tough
The bike was huffy, attention was froze

And a twenty-five cent frozen cup laid my soul
The streets had made the mold
Since fourteen holding' push a T was chosen
Rebel like Che Gueverra, RC Tyco verses Carrera, pick

I'm a tell you what I'm talking bout
When I was a young boy
My mama always told me don't take no ****
Mother ****er hit you then you better hit him back
So when I hit the ***** it go blame blame
And ***** outta line, I said, "************'s outta line"

I think of grandma and the weight she would foot 'em
She kinda remind me of Madame Queen in hoodlum
Spoiled the grandkids, each one she would treasure
Said she kept two guns and to do so was a pleasure

The cigarette dangled, forty-five degree angle
Still every bit a lady but you don't wanna tangle
Let that explain me and how I got involved
Young N's hustlers in the creek, me, Jon Jon and Jamal

Age fifteen, walking through the hallway
Played the New Jordan's, first one's on the scene
See I could afford them, living out a dream
Hustler on the rise, laces untied

Slid pass Young N's, couldn't break my stride
Didn't know I was knotted in street ties
Teachers asking how and why, *****es passing by
Oh my he so gangsta!

I'ma tell you what I'm talking about
When I was a young boy
My mama always told me don't take no ****
************ hit you then you better hit him back
So when I hit the ***** it go blame
And ***** outta line, I said, "Your *****'s outta line"

I'ma tell you what I'm talking about
Outta line!

Virginia

length: 3:58
[Pharrell]
You ready to do this, *****?
You ready to come down here?
It's Virginia, *****...
We do this in broad daylight...
It's a whole different degree of homicide, *****...
You ready?

[Chorus: Pusha T & (Pharrell)]
I'm from Virginia, where ain't **** to do but cook (Talk about, what?)
Pack it up, sell it triple-price, **** the books (Talk about, what?)
Where we re-up, re-locate, re-off them brooks (Talk about, what?)
So when we pull up, it ain't **** to do but look (Talk about, what?)

[Pusha T]
In my "Home Sweet Home" I keep chrome next to my bones
Alters my walk to limpin'
Since I love the feel, I guess I'm passionately pimpin'
It 'tis what it seems
That thing imprintin' through the seams of my jeans, by all means
Lost it all, from lives to love
Put my faith in my money, help me rise above
See I turned to the Lord when them times got tough
Bullied through streets, powder I pushed and shoved
In that ole' Virginey
Out of ten *****s, nine are guinea
No money, all they know is gimme, got semis waitin'
Heat like Caribbean summers, I been there
Each year, a diffferent ***** wonder
Who wing she gon' fall under, Push' or Mal'
Ganga grinds, wit' me, with thoughts of ****in' them cross her mind
Look ma, that's right up my alley
I love my family, I want them all happy
In Virginia, we smirked at that Simpson trial
Yeah, I guess the chase was wild
But what's the fuss about?
See, plenty my partners feelin' like O.J.
Beat murder like the **** is OK, that's what our door say
Talk the evil that men do, I'm lost in the mental
I miss you Shampoo, we miss you Shampoo
And your grams, too...
[Pharrell]
My *****...
Fo sho...

[Chorus 2X's: Pusha T & (Pharrell)]
I'm from Virginia, where ain't **** to do but cook (Talk about, what?)
Pack it up, sell it triple-price, **** the books (Talk about, what?)
Where we re-up, re-locate, re-off them brooks (Talk about, what?)
So when we pull up, it ain't **** to do but look (Talk about, what?)

[Malice]
Seem like they all got a comment to make
In regards to my paper, now they guessin' my weight
They fast to predict the outcome of my fate
Wonderin' 'bout Clipse and if they got what it take
Malice, he think he hard, tough guy of the clique
And Pusha, he walk around like he swear he the ****
You right on both counts, *****, Clipse is us
And there are some things that you don't discuss
Don't ask me 'bout the Neptunes and what's they fair
Don't ask about the loud screamin' chick with the hair
Don't ask about my music, and how that's comin' 'bout
Don't ask about my album, or when's it comin' out
'Cause I feel like you really being funny on the slide
Now face down, layin' on your tummy, or you die
I tried being humble, humble get no respect
Now the first sign of trouble, that's a hole up in your neck
Plus, what I look like spendin' my nights in jail
I could never be a thug, they don't dress this well
I reside in VA, ride in VA
Most likely when I die, I'm gon' die in VA
Virginia's for lovers, but trust there's hate here
For out-of-towners, who think that they gon' move weight here
Ironic, the same same place I'm makin' figures at
That there's the same land they used to hang *****s at, in Virginia...

[Chorus 2X's: Pusha T & (Pharrell)]
I'm from Virginia, where ain't **** to do but cook (Talk about, what?)
Pack it up, sell it triple-price, **** the books (Talk about, what?)
Where we re-up, re-locate, re-off them brooks (Talk about, what?)
So when we pull up, it ain't **** to do but look (Talk about, what?)

[Pharrell]
Young'n... (Talk about, what?)
This is real, young'n... (Talk about, what?)
You lookin' into a whole different world, young'n (Talk about, what?)
This is real...
Live...

Grindin'

length: 4:26
Yo, I go by the name
(I'm yo' Pusha) Of Pharrell from the Neptunes
And I just wanna let y'all know (I'm yo' Pusha)
The world is about to feel
Something (I'm yo' Pusha)
That they've never felt before, c'mon

From ghetto to ghetto, to backyard to yard
I sell it whip on whip, it's off the hard
I'm the neighborhood Pusha
Call me sub woofer, 'cause I pump bass like that, Jack
On or off the track, I'm heavy 'cause
Ball 'til you fall 'cause you could duck to the fetti govs
Sorry my love, what I'm seeing through these eyes
Benz convoys with the wagon on the side
Only big boys keep deuces on the ride
Gucci Chuck Taylor with the dragon on the side
Man, I make a buck, why scram?
I'm trying to show y'all who the **** I am
The jewels is flirting me, damned if I'm hurting
Legend in two games like I'm Pee Wee Kirkland
Platinum on the block with consistent hits
While Pharrell keep talking this music ****

Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)

Patty cake, patty cake, I'm the baker's man
I bake them cakes as fast as I can
And you can tell by how my bread stack up
And disguised in this rap so the Feds back up
Watch it, like my whip, like my chick, topless
Doing a buck-six with me in the cockpit
Grindin' cousin, I got hoes for a dozen
Even Eleven-5, if I see ya keep it comin'
And my weight, that's just as heavy as my name
So much dough, I can't swear I won't change
Excuse me if my wealth got me full of myself
Cocky, something that I just can't help
'Specially when them 20's is spinning like windmills
And the ice 32 below minus the wind chill
Filthy, the word that best defines me
I'm just grinding man, y'all never mind me

Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)

Grindin' (Whooof), when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

(Grindin') Grindin', when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

My grind's 'bout family, never been about fame
From days I wasn't able there was always 'caine
Four and a half will get you in the game
Anything less is just a goddamn shame
Guess the weight, my watch got blue chips in the face
Glock with two tips, whoever gets in the way
Not to mention the hideaway that rests by the lake
Consider my raw demeanor the icing on the cake, I'm Grinding

I move 'caine like a cripple
Balance weight through the hood
Kids call me Mr. Sniffles, other hand on my nickel
Plated whistle, one eye closed I'll hit you
As if I was Slick Rick my aim is still an issue
Lose your soul in whichever palm I'm holdin'
One'll leave you frozen, the other, noddin' and dozin', I'm grindin' Jack

Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)

Grindin' (Whooof), when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

Grindin' (Whooof), when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

Cot Damn

length: 5:02
Cot' damn! It's a new day!
Cot' damn! But the ***** wanted money!
Hou! Hou! Hou!
Cot' damn!

They just can't understand or fathom my demeanor
Unapproachable appearance to how I pack the ninas
Out of two, clipse they say malice the meanest
Got love for guns and caine, let nothin' come between us
You mistook me for a rapper, huh
Well that makes me an actor, 'cause I would rather clap a gun
And buck on them *****s who hate
Who wanna be in my shoes, live my life, but can't carry my weight
I understand that the envy is part of the game
But make no mistake, you and i, we are not the same
Naw, *****, I'm liable to splatter ya ****
Light up ya world, 'til you start to stagger and ****
Watch how them hollows straight rattle ya ****
And I leave it to y'all, to freestyle and battle and ****
That's not me, I'm more at home wit the chrome
Or at play wit the yay, moving 12 for a zone, I'm gone

Cot' damn! It's a new day!
Cot' damn! But the ***** wanted money!

God damn, when that white hits the pan and
Comes back hard, I can account for every gram and
The streets molded the man I am
The pimp, the hustler, the crook, the killer, go-rilla
Traits of a blow dealer, cost my fame
I hustle, I'm rich, blow scrilla
I'm the torch that, carry the game
The flame I throw, crack change came from blow
Push the o's, six lay close
Hug the streets, I hug the beat, change flows
Thug the streets, my love is deep, my pain shows
My hearts on a sleeve-a
***** that they gave they soul and hearts to mistreat you
***** told, they breaking my heart on the streets so
Watch the phonies, watch ya homies
We pop-pop, drop you homie

Cot' damn! It's a new day!
Cot' damn! But the ***** wanted money!

They call me pusha for one reason
'Cause I keep that sniff all seasons
Whether the price is up or down
I keep a mound to pitch from, you don't have to shop around
When it come to that money, I get stealth
Three guns is fortune, and I don't mind sharing my wealth
Dog, I know about life
I been around the world thrice times, I mean what I say
From that panama sun, to france's champs-élysées
Grind so deep-rooted, I can't turn away
To sell base is now somewhat therapeutic
Hear what I say, please don't confuse it
My verses heal, like curt mayfield's music
(I'm your pusha!), damn right
I treat ya nose to hook ya
And only pull back to cook ya, partner

Cot' damn! It's a new day!
Cot' damn! But the ***** wanted money!

I be damned if I die of starvation, things is ****ed up as is
So I bangs my cabbage, do you not know the most effective
Way of gettin' money, pull yo gun, rapidly
And watch you see the situation be corrected
Lord heavens, why must I live so devilish
They say whatcha do comes back on you two times
I shoulda been died, but I'm still walking around wit two nines
Who wants to be a millionaire, me, and you ain't got no more life lines
You a snitch ***** fighting crime, go ahead and tell the police
'Cause every move you make, I'mma throw a slug
And hope you choke blood, *****, on every breath you take
Not to be broke, cause coldchain fate witness
Naturally spitting from me, human gat, field to the limit
Head to diminish, loud *****s talking gibberish
Grind beef, I deliver it, with complimentary service, for certain
Live in the living room, searching to hurting you

Cot' damn! It's a new day!
Cot' damn! But the ***** wanted money!
Hou! Hou! Hou!
Cot' damn!

Ma, I Don't Love Her

length: 4:18
[Pharrell]
I wanna love you girl
Just wanna love you girl
Please let me love you girl
Just wanna love you girl
C'mon, I wanna love you girl
Just wanna love you girl
Let me love you girl
Let me...

[Malice]
When we met I was talkin' that game
Parkin' that thang
Since then between us
A lot of things changed
Now it's like the world got a whole different name
I can't stop chics from sayin' my name
Most of it's lies,
If not, don't be surprised
You knew I was ballin' when I met you
But really, I started layin' low just to net you
I'm raw as hell yet can't deny that you special
These girls can't either
Winter, his and her Vivas
Summer, his and her Louie sneakers
You don't think that bother people
Guess again you even need to check your friends
Sayin that I cheat
Right, maybe with my heat
Got a pearl handled chrome thing that I call Sweets
I greet wit her, creep wit her, even eat wit her
Late nights under my sheets, yeah I sleep with her
But thats it

[Chorus:]
[Pusha T + Malice with Faith Evans (Faith)]
Look
Ma, I don't love her
Don't listen to her words
She tryin' to split us as lovebirds
But that's not it
Now you see me buyin' her whips and s___ (No)
You see me sendin' her on trips and s___ (No)
If the answers no don't forget (How's she know you then)
I don't know

[Pusha T]
If I don't know I don't know, lets not go that road
I don't know who she is, don't care who told
Look stop flippin', no need to explode
I seen the number in the pager, I don't know that code
In the streets too much, c'mon, that's absurd
Gettin' no complaints when I be flippin' them birds
Your girls just talk 'bout this that and the third
Believe half what you see none of what you heard
You askin' me who's her I'm askin' who's mink fur
With that rock on her hand makin' their eyes blurred
Could that be you plus who cop every gem
Who spend like I spend, then act like it then
Got the dream home and we settled in it
Our lives too perfect that's why they meddle in it
Now, just chalk it up as just part of the game
You know who I'm about, who got part of my name?

[Chorus]

[Faith (Malice)]
Do you love me babe (Sho' you right)
You thinkin' of me babe (Well atleast tonight)
I bet you'd tell me anything (Yea thats right)
Just to be with me (Yep and tonight's the night)
[2X]

[Pusha T]
I'm not most men my heart truer than theirs
Of course your girls hate, our whips newer than theirs
We hardly fight, arguements way fewer than theirs
Even down to the ice, look, bluer than theirs
What they gonna tell us about us, Huh?
What they talk 'bout without us, Huh?
The envy got 'em speakin loosely
Tell 'em walk in your shoes
But first let 'em know they Gucci

[Malice]
And even if I did twist her
I promise I didn't kiss her
Won't s___ touchy feely
Grudge on the floor like mister did the silly
No respect shown
My homies laugh while she talk dirty on the speaker phone
Now don't you start
I spared your heart
If you ain't see it I didn't do it
Ain't I played my part?
Bricks chics whips chips, that just go with the grind
What else do you want from me, to say it, fine

[Chorus]

[Faith (Malice) (with Pharell's verse in background)]
Do you love me babe (Sho' you right)
You thinkin of me babe (Well atleast tonight)
I bet you'd tell me anything (Yea thats right)
Just to be with me (Yep and tonight's the night)
[2X]

[Faith singing]

[Faith, Pusha T + Malice]
That's not it

Famlay Freestyle

length: 1:58
[Famlay & (Pharrell)]
It ain't nothin'' y'all can teach me
I been locked up more times than Sweet Pea
See I'm from North cause a coffin make ya slee-py
Turn ya children into 'Off' you tryna sneak me
Or tryna creep me, the realist **** I ever spoke
So I'ma spit it when I finish, I'ma slit my throat
This **** is like 2-11 mixed wit coke
Leave you spinning like the tennis balls in ya spoke, *****
Dark secrets, man I won't lie
They came to the light a man is gon' die
All hope is lost and Famlay's gon' fry
Cause I did **** the average man just won't try
Like what, war against an army wit a hand gun
I'm Famlay, and when my f**king chance come
I'm running wit it, on e'ry song I'm coming wit
See some you think you can take from me, then come and get it

See I'm from Huntersville, e'ry thang we done is real
My *****s come in here, my *****s come to kill
And I dare y'all to try and diss us
See you in the streets it ain't nothing discuss
Maaan, we gon' stomp yo *** dead in the ground
New weeks, couple bodies where yo head'll be found, *****
Cut off ya wrists, and they feet no prints (Gangsta)
Now I'm in the Six, (Gangsta) wit the heat no tense, you see me
Boy

(Pharrell)
In Virginia, them guns go, bang, bang
In Virginia, them guns go, bang, bang
In Virginia, them guns go, bang, bang
*****s, bang, bang, *****es, bang, bang
In Virginia, them guns go, bang, bang
In Virginia, them guns go, bang, bang
In Virginia, them guns go, bang, bang
*****s, bang, bang, *****es, bang, bang

When the Last Time

length: 4:15
[Intro: Pharrell]
(Get down!)
*****s and *****es (Get down!)
You are now listening to... (Get down!)
The real... (Get down!)
And that would be... (Get down!)
Clipse, the Neptunes... (Get down!)
And the new label... (Get down!)
Staaaarrr Traaaak...

[Pusha T]
Top down, chrome spinnin'
You see the boss grinnin', I'm lovin' these damn women
I let two get in (Uhh...)
She tried to let the rest fit in
I'm like, "Naw love, that's for..." (Get down!)
That's a problem to the wheel well
Trust I know them twenty's real well
Now we coastin', me, two chicks and toastin'
I turn up the volume watch the bass get 'em open
Soft-spoken, with a wild side
I love 'em in the ride, they love it in the ride
We was movin' bodies before we hit the party
'Fore the DJ started cuttin',
(*Scratches*) "I was already ****in'..."
Cinderella these girls from nothin' to somethin'
Hit the parking lot, hear the club system thumpin'
Lose the face, you two's was great
But it's to the VIP, I got new moves to make (Get down!)

[Chorus: Pharrell]
When the last time you heard it like this
Smoke somethin', drink somethin', get ripped
And make the girls in the party just strip
Move ya ***, girl (Get down!)
Only if you know you've arrived
From the club, to the park and ride
How many chicks can you fit in that ride
Put 'em up, homie (Get down!)

[Malice]
Hey, it's just a day in the life
Club nights, one of the reasons I love life
Chicks be, in the back tipsy
We gets in for free ea'eday wit' me
Two steppin', you see each crew reppin'
Slippin' on the floor, mirrors and walls is sweatin'
Shorty in my ear say she got a thong on
And I love how she move any time a song on
I like that ma, you do somethin' to me
Come this way and prove somethin' to me
Fast or slow, she got the right moves
And I got the right dough for any date that I choose
I'm open, but naw, I don't lose focus
If the **** jump off, you know the thing that I'm totin'
But I'm only here to party, y'all
Carry every weekend like it's Mardi Gras

[Chorus: Pharrell]
When the last time you heard it like this
Smoke somethin', drink somethin', get ripped
And make the girls in the party just strip
Move ya ***, girl (Get down!)
Only if you know you've arrived
From the club, to the park and ride
How many chicks can you fit in that ride
Put 'em up, homie (Get down!)

[Breakdown: Kelis & (Pharrell)]
La, l-la, la, la, l-la, la, la
(Yo, you are now listening to the sounds)
La, l-la, la, la, l-la, la, la
(That are vibrating your speakers)
La, l-la, la, la, l-la, la, la
(Please do not be alarmed)
La, l-la, la, la, l-la, la
La, l-la, la, la, l-la, la, la
(It will not hurt you at all)
La, l-la, la, la, l-la, la, la
(For it is the real)
La, l-la, la, la, l-la, la, la
(For all my real...)
La, l-la, la, la, l-la, la
(*****s and *****es)

[Pusha T]
When they say, "Last call," that don't mean the night's ova
That means it's time for her to show ya
How quick she can hop out those Gucci loafers
Pin her *** to the sofa and attack the chocha
S&M chick, *** pushin' a choker
But I thought about how rich I am and said, "No sir!"
Chick was crazy, gave her crazy space
What is it the "Whip Appeal", or my Babyface?

[Malice]
The night's still young and I'm already leanin'
Cruise through the lot on the deuce-2's gleamin'
The liquor in me and I don't need a reason
Obnoxious with the women, hot tucked in the linen
I pull up, let her get in
She know from the beginning
She added to list of them chicks that I done been in
Her head spinnin' and my head spinnin'
Mine from juice and gin-in, hers from neck and chinin'
I'm a winner, man

[Chorus: Pharrell]
When the last time you heard it like this
Smoke somethin', drink somethin', get ripped
And make the girls in the party just strip
Move ya ***, girl (Get down!)
Only if you know you've arrived
From the club, to the park and ride
How many chicks can you fit in that ride
Put 'em up, homie (Get down!)

[Chorus: Pharrell & (Kelis)]
(La, l-la, la, la, l-la, la, la)
When the last time you heard it like this
(La, l-la, la, la, l-la, la, la)
Smoke somethin', drink somethin', get ripped
(La, l-la, la, la, l-la, la, la)
And make the girls in the party just strip
(La, l-la, la, la, l-la, la)
Move ya ***, girl (Get down!)
(La, l-la, la, la, l-la, la, la)
Only if you know you've arrived
(La, l-la, la, la, l-la, la, la)
From the club, to the park and ride
(La, l-la, la, la, l-la, la, la)
How many chicks can you fit in that ride
(La, l-la, la, la, l-la, la)
Put 'em up, homie (Get down!)

*Scratched 'til end*
Get down!
Get down!
Get down!
Get down!
Get down!
Get down!
Get down!
Get down!

Ego

length: 2:49
[Pusha T]
Yes sir...

[Chorus: x 2]
Don't let 'cha ego trick yo ***
'Cause this **********in' tech will get yo ***

[Pharrell]
"Yes, the semi-automatic tech is know to jam..."
But if it don't, that's yo *** my man

[Malice]
I got guns 'cause they got guns
I get cash they get none
So I'm sure you see where that leaves me
In the streets with two heats, both one within my reach

I speak slow, let 'em understand my speech
When I say, "Get low, these hold ten shots each
Please, don't move too fast, I scared of why'all *****s and my nerves is bad!"
So sad, but I won't think twice

We rich, we get the best judicial advice
Threaten my life with them words that they ut-ter-in'
Adrenaline pump, my heart start to flut-ter-in'
Continuous dump, that tech gets to stut-ter-in'

Left in the slump, mother and sister cud-dle-in'
And for what, 'cause you ego-trippin'
If that thing jam, it's divine intervention
Click!

[Chorus: x 2]
Don't let 'cha ego trick yo ***
'Cause this **********in' tech will get yo ***

[Pharrell]
"Yes, the semi-automatic tech is know to jam..."
But if it don't, that's yo *** my man

[Pusha T]
Even if it's talk cheap (Say what...)
You know I can't sleep on his word
Had to show him that I heard (Let's go...)
All that duct-tape-tie-up talk put in reverse

Now it's him who's in a bind on the account of his words (Yeah, you know it...)
Yeah, they talk 'bout this and that (That...)
Got it ****ed up, like I'm all 'bout rap (Rap...)
Word is I'm loaded, they want a piece of that

I respond with four words, "Rat-tat-tat-tat" (In yo ***...)
Now, rap about that
I carry a human heat box, to make ya heartbeat stop (Stop...)
Some say Pusha's the coldest

Money is my morals, other than that, I'm soulless
Refuse to wake up zeroless and 0-less
Carry that **** that blow your arm out your shoulders (Bla-oww...)
Techs don't come with holsters, I'm a menace boy (Don't forget, ************)

[Chorus: x 2]
Don't let 'cha ego trick yo ***
'Cause this **********in' tech will get yo ***

[Pharrell]
"Yes, the semi-automatic tech is know to jam..."
But if it don't, that's yo *** my man

[Pharrell]
Yo...
You *****s ain't ****in' wit' us...
This is the real..
You *****s ain't ****in' - wit' us...

This is the real..
You *****s ain't ****in' wit' us...
This is the real..
You *****s ain't ****in' - wit' us...

This is the real...
*****...

Comedy Central

length: 4:34
Uh, uh, uh, uh, uh, uh

Say dog, let's not get involved
You don't wanna tango, I'll dress you in a halo
**** the gauge, polka dot ya braids
Face you in a chrome fo', that'll lock ya legs
And you can't move, I roll big and I can't lose
They watch so hard ain't nothin' I do, that ain't news
Carry it like I'm a stranger to the game
I cut short any whisper that, en-danger my name
I'm a toast on both coast, not for a joke
I'm known in the streets on the account, I know coke
And we got word in the street that the cops watch us
But that don't stop us, we maneuvering move a little mo' cautious
I hate to think that the dope game is my callin'
Cause it got us singing lullaby's, to our fallin'
Tonight friend, until we meet again
But for now and ya name, we re-up and eat again, uh
I never front, like I'm something I'm not
Well being broke well that's just, somethin' I'm not
Y'all talk wit hatred, but I live off that
And I lived off cocaine, way 'fore I lived off rap
Feel me friend, if they could, they'd kill me friend (Yeah)
Cause I weigh too much, learned not to say too much
They couldn't take me in the C-L, that's way too much
And I'm too gone, y'all *****s can talk on

They call me Mr., Please believe it, believe it please
I put the pump in ya mouth, and help you breath with ease
This guys in a hurry, ma I can't even **** with you
If you ain't in the itinerary
I don't know where dudes is buying they jewelry
Why's ya ice cream, like it's made by Ben & Jerry
Y'all the type of players, that be gettin' 2-day contracts
E-mail snitch, got these in ya 2-way contacts
I'm in the club sippin' on that new Zecongac
In the number 9 Jordan's, with the deuce, trey, arm back
The street family so cool, we could throw up *****es
Even if it was July, and we had on wood britches
I got them teflon's, that shovel the fo'
That have under covers and po', with cover and slow
The government know, the kid been lovin' the dough
Since I was movin' white off the curb, and shovelin' snow

Ghetto streets so numb they call me Novocain
I turn over caine, over and over again
Hell, so much clientele, I could lose it all today
Be back the next day, still up in the same way
As I left ya, all in three gestures, down up and aim
I can define death, better than Webster, wet ya
Now bless ya, and of to my next venture
Blocks so white, June look like December
Winter time, snow everywhere, flow everywhere
So much dough, I fly my hoes everywhere
Ask him, Pusha T, push a ton
Push a ton of that ****, that makes ya nose run
Yes I'm holdin', whether it's heat or coke in
In the door panel of my four-wheel motion
Ain't jokin', but I laugh how other flows convince you
It's money, it's funny, it's Comedy Central
Minds mental, others is made up stinsel
When I'm on vacation, my babies ride in a rental
I'm livin', they act as if I don't live it
Saran wrap Vaseline, so they can't sniff it
Eve say Larine knitted, shorts Bermuda
You would think they was poochie, if you over looked Medusa

Uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh, uh

Lets Talk About It

length: 5:11
I'm gettin' in the groove now, so I'm like, givin' it my own **** now
Alright, could the drummer have some, y'all?
Could the drummer have some more?
Said the drummer ain't had none, in a long time
Come on, drummer

Uh, huh, oh, damn baby, ****
How you get all that in them jeans?
Never mind that, you hear this? It's that Star Track
Clipse, get down, So So Def

Question, ask any *****
Rap or a hustler, who rocks is bigger? The rapper
Naw, dog, go figure, with the V12, I make that straight killa
I flood the block, I hug the glock
I have a whole neighborhood that seen a thug to stop

'Cause I show 'em what Waco see
Then hit the district then visit to Jac-o-be
I like my diamonds colored, watch it smothered
Show off at the place of jewels, let the white man love it

I'm too much, got *****es out for me
Bring 'em home, give 'em they choice of balcony
She said "We can have more fun", I said, "How can we?"
Then she brought her girl in and ate her out for me, wow
All night sexin', just think, this all came from one question

You got a big *** bell?
Let me see you jingle it baby
You got a big *** bell?
Let me see you jingle it baby

Wanna talk about cars? Let's talk about it
Wanna talk about houses? Let's talk about it
Wanna talk about jewels? Let's talk about it
Wanna talk about money? Then talk without it

Wanna talk about chicks? Let's talk about it
Wanna talk about hits? Let's talk about it
Wanna talk about Cris? Let's talk about it
But when you talk about cash, talk without it

Now, as the game rotates and my chrome gets bigger
More and more girls wanna **** this *****
Its hard for a chick not to stick around
When I come through town, layin' my **** down

They can tell a true playa by the clothes that I wear
Game that I spit and the length of my hair
The more I come, the more I cum, get it?
What you see now, I been done did it
Every girl around, I been done hit it

Cars been kited, since I was sixteen
And yes, I'm still spendin' that Kris Kross creme
Big boy moves, big boy shine, big boy watch tell, big boy time
Everybody know I got the recipe, so y'all know
Ya'll *****s can't mess with me
Matter of fact, I ain't even gotta say no more

You got a big *** bell?
Let me see you jingle it baby
You got a big *** bell?
Let me see you jingle it baby

Wanna talk about cars? Let's talk about it
Wanna talk about houses? Let's talk about it
Wanna talk about jewels? Let's talk about it
Wanna talk about money? Then talk without it

Wanna talk about chicks? Let's talk about it
Wanna talk about hits? Let's talk about it
Wanna talk about Cris? Let's talk about it
But when you talk about cash, talk without it

Oh, come on, girl
Oh, come on, girl
Oh, come on, girl
Oh, come on, girl

It ain't too many things that exceed my reach
Speedboat, glass floor, let you see underneath
But never mind that though, I'm just showin' off
As I do in the Porsche show with the top lost

I ain't change the game hash, you know the name as
Malice in my wrist, like shattered stain glass
I generate them Franklin's and Grant's
Each ear look like a halogen lamp

I'm high beamin', at the same time leanin'
In the butter soft seat that keep a street thug scheming'
For we compare paper, get your weight up
I need more points than that, don't you play with me, Jacob

You see me on my back, you see me live
I'm every color of the spectrum, like Roy G. Biv
Look dog, get a load of how daddy ball
Wanna talk about cash? Well I done said it all

You got a big *** bell?
Let me see you jingle it baby
You got a big *** bell?
Let me see you jingle it baby

Wanna talk about cars? Let's talk about it
Wanna talk about houses? Let's talk about it
Wanna talk about jewels? Let's talk about it
Wanna talk about money? Then talk without it

Wanna talk about chicks? Let's talk about it
Wanna talk about hits? Let's talk about it
Wanna talk about Cris? Let's talk about it
But when you talk about cash, talk without it

Oh, come on, girl
Oh, come on, girl
Oh, come on, girl
Oh, come on, girl

You got a big *** bell?
Let me see you jingle it baby
You got a big *** bell?
Let me see you jingle it baby

Wanna talk about cars? Let's talk about it
Wanna talk about houses? Let's talk about it
Wanna talk about jewels? Let's talk about it
Wanna talk about money? Then talk without it

Wanna talk about chicks? Let's talk about it
Wanna talk about hits? Let's talk about it
Wanna talk about Cris? Let's talk about it
But when you talk about cash, talk without it

Gangsta Lean

length: 5:21
[HOOK]
Gimme somethin' to roll
Somethin' gangstafied
Gimme somethin' to roll
Somethin' gangstafied
Gimme somethin' to roll
Somethin' gangstafied
Hey hey Star Trak, Star Trak
Now let's smoke and ride

[CHORUS - Pharrell]
Oh girl ya taste is
Sweet like mornin' dew
I would go crazy girl
If I couldn't have none of you
I said ya from Jamaica
Straight outta my Mercedes trunk
You make me wanna roll ya up
And then you make my body slump
Which make a ***** have a gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)
You make a ***** have a gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)
Make a ***** have a gangsta leeean
(Talk about the gangsta lean)
You make a ***** have a gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)

[Malice]
I only love her on occasions
Keep my heart racin'
Love to take her on vacations
Where the time zone changes and money exchanges
And meters and kilometers on the dials of the ranges
Far away with my Jamacian sexy everyday is like a holiday
The cheeba got me in a slum sleeper
But when I try to leave her I just find out that it's cheaper to keep her
Plus she keep my thoughts deeper, really zonin'
Like my Cali homies 6-4 rollin'
Or them Deroit 'Lacs trimmed in golden
Or my Texas family 150 white strollin'
Damn, I was caught up in the Matrix
But not Keanu Reaves, as she rolls in bamboo leaves
I think a way to ship off these piano keys
Since the traffic in a gangsta lean

[Pharrell]
You make a ***** have a gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)
You make a ***** have a gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)
Make a ***** have a geangsta leeean
(Talk about the gangsta lean)
You make a ***** havea gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)

[Pusha T]
If you put me where I need to be
Twist you anytime I feel the need
Love ya touch and how you set my mind at ease
In Virginia where you kept me motionless
From that point on I knew I could never get over this
Now they wanna see us broke up
'cause I'm lovesick, got me all choked up
Look, you keep my head in the clouds mami ,'till I can't breathe
And next to that heat seeker you my main squeeze
Plus I get twistin' didn't even spend my money on
Now either I'm a fool or you really must got me gone
You got me open these days I must admit
Body numbed up and in a slump like I been hit
But luckily it's just the green got me leavin' smoke streams
And blowin' smoke rings as I flee from the scene
Gangsta leanin' in a 850 beamin'
I'm like K-Ci and Jo-Jo, love you got me fiendin'

[CHORUS - Pharrell]
Oh girl ya taste is
Sweet like mornin' dew
I would go crazy girl
If I couldn't have none of you
I said ya from Jamaica
Straight outta my Mercedes trunk
You make me wanna roll ya up
And then you make my body slump
Which make a ***** have a gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)
You make a ***** have a gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)
Make a ***** have a gangsta leeean
(Talk about the gangsta lean)
You make a ***** have a gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)

[Pusha T]
Her sex so sticky, I'm talkin' real icky
Have me gone and twisty
Make my other women miss me
Just by the way she kiss me
Hold her wit the index and thumb tippys
Ma I'm so trippy
Hard to hold back, scent so sweet
Got to Cognac and honey wrap her this ain't drink
From Taiwanese to Amsterdam greeny green
To hydroponic that make a weak stomach vomit

[Malice]
Listen, at times you hinder my vision
Blinded by ya love and you got the room spinnin'
It's not jealousy the reason why I keep you hidden
Hell, I hit you then I pass you to my man like I do my women
I know just what I'm investin' in
I done traded currency wit the Mexicans
In Texas just so we could get affectionate
Your complexion lime green wit red specks in it
I love you

[Pharrell]
You make a ***** have a gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)
You make a ***** have a gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)
Make a ***** have a gangsta leeean
(Talk about the gangsta lean)
You make a ***** havea gangsta lean
(Talk about the gangsta lean)

[HOOK 2x]
Gimme somethin' to roll
Somethin' gangstafied
Gimme somethin to roll
Somethin' gangstafied
Gimme somethin' to roll
Somethin' gangstafied
Hey hey Star Trak, Star Trak
Now let's smoke and ride

I'm Not You

length: 4:18
No, no, no, I told you, I live this ****
I ain't just up here, rappin' and tappin'
Spittin' and skittin' and ****, naw, not me
I'm not you, I'm not you rapper, I'm not you, Pusha

I keep that ziploc bustin' at the stitches, culinary chemist
I serve the malicious to break the fiends fixes
One give you the sniffles, the other leave you with the itches
Transport, airport with the vaseline

So I can fulfill my dreams of passion as green
More cash then ya seen within Ashton it's green
Me drivin' up fast with the lean, zonin' family
Keep youngin's in them rented Camry's

Door panels full of **** and I ain't full of ****
Reckless ***, God forbid they don't crash
From the panel to the dash, it's four pounds of slab
Naw, ***** we don't believe in air bags

Cars turn tricks like them Ringling brother skits
Whether ***** hop out or the glock pop out
Ya know, what I'm about
Blow to ya sinus 'til the snot drop out

Whoever said birds fly south for the winters, a damn lie
Got 'em right here and if I don't like you the grams high
Take it or leave it, soon as a fiend, taste it, they need it
They could smoke it right in front of you to make you believe it

Prolly think, I won't murder you the way I smile
But I'ma take a lota shots, A I style
Jada, the name is filthy but so what
The **********in' game is filthy

You know, what? My mom and my pops really did a good job
But it was the Montega and the Cane the built me
So I could never hate on another brother
God is great, the devil is a ************

When you broke but they think you got money
Crackers start showin' you love, ya own people act funny
I tear *****s heads off, I don't discriminate
Waves, cornrows or dreads, I will eliminate

I'm far from a noodle, *****, I stab up block reps
And turn quiet streets into hot sex
*****, that's funny you say you a killa, how?
What is it the return of the killer clown?
You don't put no fear in my heart

I make ya people say, 'wow', that didn't look like my man
They flipped upside down, the coroner did what he can
He got hit wit ten rounds at pointblank and pointblank
Coldchian left that ***** stankin'

Half static and face I got the wrinkling, slugs all in it
I had my eyes on his mink and I didn't give 'em
A chance to blink when I dodged up on 'em
Pressed the forty up on him shocked 'em
Made his head stand on end and like a baby I rocked 'em

The Coffin, the cradle, you can't bite the hand that made you
That's the beginning of the end and you a thug that pretends
Carl Coldchain, suit the *****, I got a great vision I see through men
And squeeze triggers wit' bullets that go through men

**** wit S P, that's ya date with death
Got bullets that'll grape ya chest, no sleep like I hate the rest
I'm in the hood like it's my fate to rep
I hold it down any place I step and I love gettin' slept on
'Cause I'm rawer than dope fresh outta Africa that never been stepped on

Dog, I'ma clap at you the minute that you rep wrong
Holiday, the ghost the main reason why ya set gone
Why I love riffin', the war you wouldn't understand
'Cause my God is different than yours

If the world spin in a circle, I want 'em to learn move backwards
Kill *****s the first minute they jerk you
What you keep the toaster for creepin' through the hood
And **** ain't really good but I'm deeper than the ocean floor
Higher than a plane and meaner than a baller
Want ya insides out so I mean it when I pull

Rappers is talking to me as if, come on
We in the same boat, I tell them quick, no, I move Coke
And you and I don't share no common bond
So forgive me if I don't receive you with open arms, no

It shames me to no end to feed poison
To those who could very well be my kin
But where there's demand, someone will supply
So I feed them their needs at the same time cry

Yes, it pains me to see them need this
All of them lost souls and I'm their Jesus
Deepest regret and sympathy to the street
I see them pay for they fix when they kids couldn't eat, so sorry

And with this in mind, I still didn't quit
And that's how I know that I ain't ****, I ain't ****
My heart bleed but that's aside from the fact
I live from my kids and their's and them youngin's after that

Grindin' (remix)

length: 4:21
Yo, I go by the name
(I'm yo' Pusha) Of Pharrell from the Neptunes
And I just wanna let y'all know (I'm yo' Pusha)
The world is about to feel
Something (I'm yo' Pusha)
That they've never felt before, c'mon

From ghetto to ghetto, to backyard to yard
I sell it whip on whip, it's off the hard
I'm the neighborhood Pusha
Call me sub woofer, 'cause I pump bass like that, Jack
On or off the track, I'm heavy 'cause
Ball 'til you fall 'cause you could duck to the fetti govs
Sorry my love, what I'm seeing through these eyes
Benz convoys with the wagon on the side
Only big boys keep deuces on the ride
Gucci Chuck Taylor with the dragon on the side
Man, I make a buck, why scram?
I'm trying to show y'all who the **** I am
The jewels is flirting me, damned if I'm hurting
Legend in two games like I'm Pee Wee Kirkland
Platinum on the block with consistent hits
While Pharrell keep talking this music ****

Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)

Patty cake, patty cake, I'm the baker's man
I bake them cakes as fast as I can
And you can tell by how my bread stack up
And disguised in this rap so the Feds back up
Watch it, like my whip, like my chick, topless
Doing a buck-six with me in the cockpit
Grindin' cousin, I got hoes for a dozen
Even Eleven-5, if I see ya keep it comin'
And my weight, that's just as heavy as my name
So much dough, I can't swear I won't change
Excuse me if my wealth got me full of myself
Cocky, something that I just can't help
'Specially when them 20's is spinning like windmills
And the ice 32 below minus the wind chill
Filthy, the word that best defines me
I'm just grinding man, y'all never mind me

Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)

Grindin' (Whooof), when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

(Grindin') Grindin', when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

My grind's 'bout family, never been about fame
From days I wasn't able there was always 'caine
Four and a half will get you in the game
Anything less is just a goddamn shame
Guess the weight, my watch got blue chips in the face
Glock with two tips, whoever gets in the way
Not to mention the hideaway that rests by the lake
Consider my raw demeanor the icing on the cake, I'm Grinding

I move 'caine like a cripple
Balance weight through the hood
Kids call me Mr. Sniffles, other hand on my nickel
Plated whistle, one eye closed I'll hit you
As if I was Slick Rick my aim is still an issue
Lose your soul in whichever palm I'm holdin'
One'll leave you frozen, the other, noddin' and dozin', I'm grindin' Jack

Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)

Grindin' (Whooof), when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

Grindin' (Whooof), when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

Grindin' (Selector remix)

length: 3:52
Yo, I go by the name
(I'm yo' Pusha) Of Pharrell from the Neptunes
And I just wanna let y'all know (I'm yo' Pusha)
The world is about to feel
Something (I'm yo' Pusha)
That they've never felt before, c'mon

From ghetto to ghetto, to backyard to yard
I sell it whip on whip, it's off the hard
I'm the neighborhood Pusha
Call me sub woofer, 'cause I pump bass like that, Jack
On or off the track, I'm heavy 'cause
Ball 'til you fall 'cause you could duck to the fetti govs
Sorry my love, what I'm seeing through these eyes
Benz convoys with the wagon on the side
Only big boys keep deuces on the ride
Gucci Chuck Taylor with the dragon on the side
Man, I make a buck, why scram?
I'm trying to show y'all who the **** I am
The jewels is flirting me, damned if I'm hurting
Legend in two games like I'm Pee Wee Kirkland
Platinum on the block with consistent hits
While Pharrell keep talking this music ****

Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)

Patty cake, patty cake, I'm the baker's man
I bake them cakes as fast as I can
And you can tell by how my bread stack up
And disguised in this rap so the Feds back up
Watch it, like my whip, like my chick, topless
Doing a buck-six with me in the cockpit
Grindin' cousin, I got hoes for a dozen
Even Eleven-5, if I see ya keep it comin'
And my weight, that's just as heavy as my name
So much dough, I can't swear I won't change
Excuse me if my wealth got me full of myself
Cocky, something that I just can't help
'Specially when them 20's is spinning like windmills
And the ice 32 below minus the wind chill
Filthy, the word that best defines me
I'm just grinding man, y'all never mind me

Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)

Grindin' (Whooof), when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

(Grindin') Grindin', when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

My grind's 'bout family, never been about fame
From days I wasn't able there was always 'caine
Four and a half will get you in the game
Anything less is just a goddamn shame
Guess the weight, my watch got blue chips in the face
Glock with two tips, whoever gets in the way
Not to mention the hideaway that rests by the lake
Consider my raw demeanor the icing on the cake, I'm Grinding

I move 'caine like a cripple
Balance weight through the hood
Kids call me Mr. Sniffles, other hand on my nickel
Plated whistle, one eye closed I'll hit you
As if I was Slick Rick my aim is still an issue
Lose your soul in whichever palm I'm holdin'
One'll leave you frozen, the other, noddin' and dozin', I'm grindin' Jack

Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)
Grindin'! (Ah)

Grindin' (Whooof), when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)

Grindin' (Whooof), when you know what I keep in a linin' (Whooof)
*****s better stay in line, when (Whooof)
When you see a ***** like me shinin' (Grinding!)