Who Sang The Onslaught? Black Moon feat. Busta Rhymes

Busta Rhymes War Zone cover art
Release information
Release Date: 1999-3-16
Genre: Hip Hop
length: 3:54
performer: Busta Rhymes
Lyrics
featuring Busta Rhymes



[Busta R.] Flipmode, Boot Camp, alliance official

[Buckshot] **** hit your chest like sess

[Busta R.] Each and every time

(Whattup *****?) Yeah whattup *****?

(Y'all *****z chillin?) The Sun don't chill *****

[Buckshot] Hate y'all little *****z

Listen to this right here ************ what?

[Buckshot] Knahmsayin, **** be kinda close

Hittin you up with some real ****, feel this *****



[Buckshot]

Buck spread love like the Pope, but I never spread false hope

I bring the bomb squad close, rock you with a dose

of TNT, *****z ain't believe in me?

I'm comin back for all them *****z who be thievin me

I'm incredible, also edible

Rock it in the stage show, see me in the interview

want to be worldwide, but you can't **** with I

You try, you die; don't deny the fact that you got your back

blown by binoculars, the way I'm rockin ya

and drop-toppin ya, dough low go for dolo in Cali

All my Outlawz form a rally and we _Bomb First_ *****

Pull the trigga, see what happen if you hestitate

and cut yoour blood supply short

The bloodsport, the **********in onslaught



[CHORUS] -> Busta Rhymes

Yo, now in the onslaught, y'all *****z got caught

Now we can run a full court all in a bloodsport

And while we hold the fort, cut ya like live shorts

Feel the pressure burn a ***** like a Newport!



[Buckshot]

Comin for you

I used to sit back, and let a lot of ****

get to my head, wanted to dead a lot of ****

A lot of fake *****z, frontin in the game with

a little record deal but still drive the same whip

Damn shame ain't it? The vision that they show you

in they videos'll make you think them *****z moved out the ghetto

Oh? Don't get me wrong, I ain't tryin to stay

But ****, at the same time I ain't tryin to run away

A lot of family is left behind

A lot of my *****z is left to grind, some still do crime

Some do time, but, no matter what

None of my *****z keep an empty shell inside the nine

Cockback, ****in up the Evil Dee track and make the mind react

Smoke a phat one listen to Buck and get black

As a matter of fact

Even if you don't smoke you can feel the contact



[CHORUS]



[Buckshot]

Comin for you

Jump through the window to your rescue I guess you

heard the rest do, all that rap **** but in fact it

sounded kinda good until I let you hear this phat ****

You lack ****, ***** track this

Record this, oh my lord this is the warnin sign for y'all

B.D. wann ball; is you feelin me? Let me know somethin

And if you see me lookin sober, let me smoke somethin

Pump it up like D, film me like Spike Lee

Bodycount like Ice-T, do it nicely

Nice to see, that ***** Buck..shot .. rappin

**** it, I'ma make it happen

All my *****z stick to gunclappin, don't change

From my street *****z up to my ***** Starang

Bang bang *****, can you hang, *****?

It's your fault you got caught in the rain, *****



[CHORUS]

Tracklist
CD 1
  • 1 Intro
  • 2 The Onslaught
  • 3 War Zone
  • 4 This Is What It Sounds Like (Worldwind)
  • 5 Freestyle
  • 6 Five (interlude)
  • 7 For All Ya’ll
  • 8 Come Get Some
  • 9 Weight of the World
  • 10 Evil Dee Is on the Mix
  • 11 Showdown
  • 12 One‐Two
  • 13 Frame
  • 14 Buckshot (interlude)
  • 15 Two Turntables & a Mic
  • 16 Annihilation
  • 17 Duress
  • 18 Throw Your Hands in the Air
  • 19 Outro

  • Release information
    label: Duck Down
    country(area): United States
    format: CD
    barcode: 049925003925
    script: Latin